5 de des. 2016

Moure un servo motor

Jo i el Andrés vam fer que es mogues un servo amb el programa del arduino , nosaltres voliem que es mogues a 180º o sigui que es mogues dos vegades el servo como si fossi una porta. Desprès de això el Andrés va fer  que es mogues la porta del garatge, i jo vaig fer la construcció de la casa .

Els seus element per moure el servo motor:
       _ un MicroServo
       _ una placa
       _ cables































La contrucció de la casa

Jo i la meva compaña, Laura, vam fer la contruccio de la casa ella va fer una part i jo un altre. Primer vam fer les medides de la casa de les habitacions de la cuina de la part del jardi...etc. Jo vaig fer les finestres de les habitacions i de la cuina. despres vaig juntar les parets de la casa que es 4x4 amb uns alfilers, tambe la del garatge.Despres vam fer la parte del jardi que el vam fer com un arc i vam posar dos pilar. El garatge es on pondrem la placa per que fonciones totes les coses que pondrem per la casa inteligent.:



                    

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada